allt o ingenting

Nu är det fredag och jag ska hem efter lunch, jätte skönt.

Ska bli intressant att se hur det går med vikten och att variera sig nu utan näringsdryckerna, jag tänker iallafall försöka våga satsa.

Träffade min äldsta bror för iförrgår, jätte trevligt, åt middag med han och hans sambo :) Deras fina hund har fått 8 st valpar :)

Hoppas allt ska fungera nu, har panik och känner mig stor, det suger. Igår satt och grät och prata med mams om all panik. men förhoppningsvis lättar det.

Jag skriver mer senare, satt och prata med Anna<3 och nu r det mellis.

Kommentarer
Postat av: Paris

Klart vi ska ut och supi =) i miss you =(



vad är det för valpisar? =)

2008-12-19 @ 18:38:50
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0