choklad

Idag har vart en bra dag, träffat Sofie och hennes grabb, väldigt trevligt :)

Maten har gått helt oki, fast 3 mellis blev 1 knäckemacka och sen 2 chokladpraliner, men jag tycker jag är grym som vågade äta choklad så what ever ;)

annars är det väl panik hit och dit, det är fortfarande jävligt svårt om inte svårare nu. Jag undrar hur jag ska orka, våga och helt enkelt klara av allt. men jag försöker, men även om det allt som oftast går helt åt helvete. bävar lite inför fredag, men kanske går bra. får se. gah varför ska det vara så svårt?

jag känner ett större begär av att röra på mig, äta mindre, väga mig o s v. helt klart mer besatt än på länge. jag får väl försöka stå emot. väga mig har jag juh i alla fall inte gjort på flera flera månader, så det löser sig säkert.

ikväll blir lugnt, im ska jag träffa R<3 och sen ska jag åka och hänga med Catrin älsklingen, hon och jag är bäst och har världens snyggaste halsband yes ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är grym babe!



<3

2008-12-29 @ 21:16:35
URL: http://sosituibile.blogg.se/
Postat av: Nolita

Ville bra önska dig en god fortsättning. Finns här om det skulle vara något. Kram

2009-01-02 @ 01:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0