ett framsteg

Galet trött idag, jag är definitivt inte skapt att gå upp vid kl 06.
Det har gått helt oki idag, lite fusk bara, men inget JÄTTE fusk som helgen.

Idag ska jag inte göra nånting, vilket kanske är tur eftersom jag känner mig helt slutkörd i kroppen.
Hur går det för Er?

Snart är det jul, ska bli helt super att få vara hemma lite mer, jag hoppas verkligen att jag får vara hemma lika mycket som jag planerat.

Måste köpa julklappar och planera in roliga saker, så jag kan hitta motivation på något sätt.
Det är så himla tufft det här, fattar inte varför, men orkar inte tänka idag ens, är ganska avstängd. Om någon skulle säga något fel till mig skulle jag väl börja gråta typ.

Ett framsteg har jag i alla fall gjort den här helgen, jag kunde ha vägt mig, men gjorde inte det, skulle blivit så frustrerad över siffrorna på vågen så det var ett smart drag. Men det kröp i hela kroppen, som abstinens ungefär.

Jävla drog typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0