festifusk

Har inte hunnit skriva på flera dagar, fullt upp nämligen.
I fredags åkte jag in sent till mando och sen drog jag ochh träffa mams i stan :) Vågade prova en kula italiensk pistageglas ;) en aning för lite, men det ett steg på väg.
Kollade julklappar och julmarknad, helt klart en trevlig eftermiddag i regnet ;)

I går så hängde jag med Johanna i stan, skitmys och sen på kvällen åt jag och ida middag tillsammans. sen drog vi på förfest ute hos lite kompisar, johanna och angelica var där  bland annat :)
Mycket kalas, drog ut och festade med dom och bror, blev alldelse för sent. kom hem vid fyra, men hade sjukt roligt. dansa en massa och snacka skit :) Lyckad kväll :)

Har missat en del under de 3 senaste dagarna, 3 näringsdrycker, 3mellis och kvällsmellis i lördags och lite annat smått. mindre bra, ska försöka ta det lugnt de kommande helgerna. Allt är förbannat förvirrat och ångesten kryper..

"Varför ska jag sluta, när det känns så bra?"

Skriver mer imorgon, nu tv och annat värt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0