fixering

Igår var en fantastisk dag :)
Började med att åka ti stan med mams, jätte mysigt som alltid :)
Åkte sen ut ti Ida och deras nya lägenhet, jätte fin och jag trevligt :)

Kom hem sen och åt middag med familjen och sen tog jag och Siri en promenad, även fast  jag inte får, men det va så himla värt :)

Idag ska jag göra en del tråksaker, som fixa mina naglar, handla o s v.
Men sen bjuder dagen på roligare saker, ska träffa Jessi, vilket blir jätte trevligt :)
Sen ska jag och Catrin<3 har myspratkväll, va grymt länge sen och vi är verkligen värda det :)


angående maten, som min blogg kretsar till största del om, så går det sådär, skulle absolut kunna gå betydligt bättre, men motivation är som bortblåst och jag är jävligt rädd och vill bara gå ner i vikt. så det är lite allmänt accepterande ifrån min sida att jag nog aldrig kommer vilja bli eller bli frisk, jag är helt klart för feg.
gah.
det är så jävla stört att vara såhär fixerad, jag vill inte. fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0