illamående x 1000

Efter att ha tillbringat en lördag med mina favoritmänniskor, blev jag skitdålig hela söndagen. inte bra alls, kunde inte äta först på eftermiddagen, eller jag åt frukost men kunde inte behålla den. helt sanslöst, fick lite feber och var allmänt dålig.

Idag känns det bättre och jag har ätit kombinerad frukost/10-mellis, stadigt och väldigt mättande.

Lördagen var i alla fall fantastisk :) Hängde juh hos Catrin och hon är bäst som alltid.

På fredag ska jag till mando, så jag har några dagar ledigt till :)

Hur går det för er?

Kommentarer
Postat av: CATRIN

ÅH hej o hå... livet är som 2 dramaklasser hopslagna i en container, vettu!! Vi är bäst för att vi är bäst, sån e lagen!! prontoooo....!!!

2008-12-29 @ 14:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0