in action

jag har haft en bra dag, gått promenad med mams, träffat jessi o köpt jacka till henne, gått promenad med siri och sen åkt o fått middag och myst hos catrin :) hon är bäst ever, lagade värlens godaste middag, kanske jag ska flytta hit? kyckling med grönsaker och champinjoner o couscous :)

Va har ni gjort?
ge mig lite updates?
jag har juh inte vart inne så mycke :(
Har missat en del o kan väl erkänna att jag är väldigt besatt gah. har ätit för lite o missat varje dag. panik vill inte ha en vanlig dag im :(
gud va är det för fel på mig
eller är det jag som har rätt o alla andra som har fel?
fan oxå.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas att dagen har varit bra på "rätt" sätt. :) Själv har jag varit på språng hela dagen.. pjuh. Hoppas att du får en bra kväll! Kram

2008-12-28 @ 19:16:36
URL: http://onie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0