ledsen

Jag tror att jag hamnar efter, alla skapar nya liv och jag dansar i gamla vanor.
Känns som jag är i en fas där flera av mina vänner inte längre orkar bry sig eller höra av sig, visserligen är det relativt kärleksfullt när de hör av sig. Men jag blir faktiskt ledsen och sårad, för även när jag mådde som sämst, typ hade vinterjacka på mig när alla gick i linnen och var totalt orkeslös, så orkade jag bry mig om alla andra. Jag lyssnade, hörde av mig dagligen till mina vänner, pratade, gav stöd. I grund och botten är jag faktiskt snäll, tro det eller ej.
Men nu är det bara jag och jag i mitt liv och det är fanimej inte roligt.

Usch nej nu känner jag mig misslyckad och ledsen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår hur du känner, det är som att jag ser på livet och världen genom ett fönster och ingen orkar ta sig tid att stanna upp och komma förbi det fönstret.



Du är inte ganska snäll, du är en av de mest omtänksamma människor jag träffat. Även fast ångesten river inom dig orkar du med att lyssna och stötta oss andra som inte är/var lika starka.



Miss you! / R

2008-12-21 @ 16:44:11
URL: http://sostituibile.blogg.se/
Postat av: Paris

Min lilla vän =( jag vill leka med dig och jag bryr mig jätte jätte jätte mycket om hur du mår, även om jag är SÄMST på att höra av mig.



Och se det som något positivt! Nu har du ju massa tid att ta hand om DIG SJÄLV och kunna skapa ett nytt liv =)



kram kram kram kram kram <3

2008-12-21 @ 17:20:52
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: catrin o ödli

nej så är det inte... inte från min sida iallaf.. Du vet att jag e fucked, inte för d e nån ursäkt men destruktiva beteenden i livet of barbie, tin and ödli.. USCH på oss... Snart ska du o jag äta muffins o bara myyyyyyyysa, okej? kramis!

2008-12-22 @ 12:45:59
Postat av: Nolita

Det kommer att bli bättre. Det är fan inte lätt men du kommer fixa det här.. på ett eller annat sätt. Så är det..

2008-12-22 @ 23:41:40
URL: http://www.metrobloggen.se/limit
Postat av: Linn

kram från främling

2008-12-23 @ 04:25:50
URL: http://jaghjertadig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0