mjuk pepparkaka

Julen blev fantastisk, visserligen inte helt perfekt enligt matschema, eftersom jag är rädd jävla tönt åt jag för lite. men what ever, jag åt mjuk pepparkaka och that rocks ;)

Fick hur mycket saker som helst och var helt fantastiskt, är jätte glad verkligen :)

Hur var eran jul?

Idag ska jag äntlingen träffa Jessi<3 och efter det gå en liten sväng med min kära Siri<3
Imorgon blir det stan med mams och sen äventyr till idas nya lägenheten :)

Jag fick en del kläder också, som tur va passade dom, annars hade jag väl fått panikattack, men det är lugnt.
Å andra sidan kommer de väl inte passa sen, fan det där är inte helt lätt.

Nu ska jag hitta på nåt värt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0