stå ut?

Nu är jag ledig, alltså kommer jag har betydligt mer tid för skriva av mig och ventilera all panik.

Näringsdryckerna är som sagt borttagna, även fast jag hade gått ner i vik igen, i fredags.
Därför jag känner mig så stor.

Hade mysig middag med Ida i lördags, sen åkte vi och firade Siri.
Men herregud träffa människor är påfrestande när man inte är bekväm med sig själv. Förut kunde jag i alla fall känna mig ganska trygg, för oavsett hur jag tyckte jag såg ut, så visste jag och vågen inte ljög. Så länge den visade en acceptabel siffra för mig, även om det var helt åt helvete.

Jag känner fortfarande ett stort sug efter att gå ner mer i vikt, jag antar att det beror på att jag tappat en del, för det är ett jävla beroende. För just nu varken pluggar eller jobbar jag och då blir det, det enda som betyder något i mitt liv. Å andra sidan så slutade jag prestera perfekt på jobb och skola eftersom mina manier tog över.
Sen så känner jag mig stor, jag tycker att fettet väller ur, mycket trevligt och vet ni vad, jag vet att ingen tycker att jag är så smal längre heller. Så fuck it, jag orkar inte så emot. Det enda jag vill är att vara smal, det är det enda enda ena jag vill.
Om inte alla modebilder fanns så skulle säkert folk ha en annan bild än vad de flesta har nu. Många är förbannat jävla blåsta. För ärligt, de kan väl prova själv att ha en vikt som ligger 10-15 under än vad den ska göra (som lägst) och leva med det varje dag, hålla den vikten och samtidigt ha en ängels tålamod och vara underbart trevlig. Det skulle aldrig fungera. fan hela den här världen är så jävla sjuk, hur fan ska man stå ut?

Jag vill bara ut och röra på mig, få frisk luft, bygga upp muskler och må bra.
Julen känns inte så skrämmande, med tanke på att jag kan kontrollera allt, jag vet hur jag ska äta för att inte få i mig för mycket. Jag har slagit ihop flera mål, för att slippa äta hela dagen. Men det kommer säkert inte bli så som jag ska äta, om jag inte anstränger mig. Mitt matschema är faktiskt en väldigt trygg punkt, med tanke på att jag med ett högre schema har gått ner i vikt, så behöver jag inte få panik och förstöra julen i för alla andra.

Träffade Catrin igår och det var värt som alltid<3
Vi har gjort ännu flera planer, såd et är bäst ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas att du kan njuta av din ledighet..

Ville bara önska dig en GOD JUL.

Kram Lena

2008-12-23 @ 12:34:36
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0