tjockispanik+tomtegröt

Jag har ätit tomtegröt + 2 knäckemackor, är så sjukt mätt. hemska känsla . fan hatar att jag hatar att vara mätt.
Ska höra med Siri om vi ska ta en promenad, eller om hon vill hänga lite senare jag kapitulerar i illamående.
Skulle behöva köpa en ny tröja, vill ha en röd tills im :)

Ikväll ska jag och Jessi fika, jag har inte köpt någon julklapp till någon av mina vänner än, eftersom min ekonomi är långt i från stabil. Så hoppas vi kan ta det på nyår istället, inte för jag behöver någon julklapp utan jag vill ge en klappis :) Å andra sidan har vi en tradition att ses och ha en liten julafton tillsammans dan före.


Gud jag har stark tjockispanik, HELVETE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0