orka va jag

Idag har gått oki, inte lika mycket ångest. Men magont och jag fick JÄTTE mycket lunch orka. Men dt är bra, försöker intala mig dt. Sitter gemensamnt nu på mellis, men kan typ tänka mig o göra dt på dom andra målen, eftersomR är där :) både hon o jag kan snacka med oxå sitta tysta och dt är superskönt. för ibland orkar man inte prata. men sitter man i ett ätlabb, blir tystnaden så total lixom. o man har ögonen på sgi när man sitter o petar i maten lixom.

Blir en lugn kväll, ska självklart kolla supsize vs superskinny, för dt är ett riktigt skumt program :)

väger mindre nu. fast säkert inte im. kommer att ha blivit mer (ja jag fattar att jag inte kommer väga över 50 kg im även fast jag äter en massa, som andra inte verkar fatta). 

blev lite ställd över fråga idag och genaste tolkade jag den till att jag såg ut som en giant. men men sån är jag eller inte jag utan sjukdomen I guess.




Men nu ska jag prata om lite positiva saker istället :)
Imorgon ska jag och min älskade favororit-catrin hänga hemma hos mig :) ska bli skitkul, har inte sett henne på jätte länge :(

Har juh lite andra plans för helgen också, så dt kommer nog bli super, på söndag ska jag och Catrin gå på en utställning hihi spännande :)

ska sätta mig o kolla på tv nu o vila lite :P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Och det ska du med :)

Ja det var verkligen superskönt idag, hoppas det är lika bra imorgon så att vi kan sitta ute innan lunchen igen!



Oj ja det är lite spännande, en liten utmaning såhär på torsdagskvällen. Hur tror du att det kommer att gå? :)

Vilken tid är det? Haha det måste man nästan se ju!



Kram!

2008-07-03 @ 17:47:07
URL: http://ravissant.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vad duktig du är! Vad ska/lagade du? :)

Har precis ätit en riktig monstermåltid (känns det som) med pasta och räkor. 125g räkor är sjukt mycket, satt i 40min och bara tuggade konstant.



På tv4s hemsida är det en stor sol och 24 grader :D



Kram!

2008-07-03 @ 18:49:51
URL: http://ravissant.blogg.se/
Postat av: AnnaP

Hur lång är du ? =)

2008-07-04 @ 22:02:50
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0