ambvialent

Snart kommer bästis. Jag önskar att jag var normal att jag kunde tycka om min egen spegelbild.

Jag blir äcklad av fettet på min kropp, samtidigt blir jag äcklad av benen som sticker ut, men kan ändå låta bli att fascineras av dem. Anorexin säger att dom egentligen inte syns, att det är en illusion och att de gott kunde synas mer.

Hur kan sjukdom vara så komplicerad?
Varför fick jag de här problemen?
Kunde jag inte bara tränat 2 dar i veckan, ätit normalt och varit nöjd?

Jag orkar inte känna mera ångest, jag orkar inte gråta mera, jag orkar inte få dåligt samvete för att jag ljugit, jag orkar inte räkna kalorier, jag orkar inte vara så besatt och jag orkar inte känna mig värdelös längre.

Jag är bara så förbannat trött..

Kommentarer
Postat av: A

vet att det är jättejobbigt men stå ut! Tror det kan bli bättre, alla har ju bakslag och mår sämre ibland men två steg fram, ett tillbaka!

Hoppas det känns lite bättre snart, kämpa på!

Kram

2008-07-16 @ 18:09:31
URL: http://tillbakatilllivet.blogg.se/
Postat av: AnnaP

Ja, jag ar jattetacksam att han finns dar for mig:)



Jag ar sa sjukt nervos infor mando:s tog det lang tid efter sista doktor-motet innan dom horde av sig?

2008-07-16 @ 23:22:22
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Mia

Sv: Tack det var snällt sagt! Jag är extremt dålig på att ge mig själv cred. för saker och ingen i min omgivning typ "vågar" så det är kul att få lite feedback :-)



Du är stark du med tjejer. Du kommer att vinna över den här demonen! Jag hejar på dig.



Kramar

2008-07-17 @ 12:19:12
URL: http://iwannabefree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0