Anorexin lurar inte kameran?

Min kompis som haft anorexi berätta för mig att det är jätte smart att ta bilder på sig själv, eftersom kameran aldrig ljuger.
Måste säga att det är fascinerande att se hur skelettet lyser i genom mer än vad tror. Jag trodde typ att jag hade ett fint fettlager över kroppen, men så verkar det inte vara.

Fast är väl kanske relativt. Hm ah jag vet inte..

Det är i alla fall ett sjukt bra tips om det är nån som inte kan se sig själv med sanna ögon?

Någon som provat?

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tog bilder på mig när jag var anorektiskt och ville bli frisk. Min anledning var att jag tänkte att om jag fotade så kunde jag se att jag inte blev tjock även när jag började gå upp i vikt.

Jag vet faktiskt inte om det funkade. Jag vill minnas att jag tittade väldigt selektivt på bilderna. Vissa saker såg jag var alldeles för smala och fula typ revben, nyckelben, bröst, rumpa, höfter. Men inte ens på bild var min mage platt nog eller mins lår smala nog.

Jag tror att man får mer ut av det ju mer man lyckas släppa det ätstörda tänkandet.

2008-07-14 @ 09:29:37
URL: http://iwannabefree.blogg.se/
Postat av: AnnaP

Heej snygging :)



nej jag vet :( helt sinnessjukt hur man kan säga så :(



jag var hos doktorn idag :( började storböla, det var jättehemskt :(



ja, han är den enda som alltid ställer upp för mig :) mina föräldrar jobbar jämt och jag träffar dem aldrig :P



KRAM!

2008-07-14 @ 16:00:15
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0