Anorexin vs Me 0-1

Idag har jag en riktig motivation att bli frisk, några av anledningarna är:

- Jag vill inte behöva åka taxi istället för att åka kommunalt, för att jag inte får röra på mig alls
- Jag vill bli kunna träna
- Jag vill inte få konstiga skakningar i armar och händerna
- Jag vill kunna få barn
- Jag vill kunna göra vad jag vill, resor o s v

Sen är det givetvis andra saker som ger mig motivation, t ex R som fixade mellis så himla bra hon får världens största guldstjärna för det från mig, blev fett glad :)

J min älskade vän som verkligen börjar bli frisk, prata precis med henne och kände mig riktigt glad och stolt.

Så idag är en bra dag även om jag har lite ont i magen.
Ska verkligen inte börja tänka på hur mycket kalorier jag ätit idag, för då får jag panik. Det spelar ingen roll, för jag ska bli frisk nu.

Kommentarer
Postat av: AE

Vad härligt "det spelar ingen roll nu, för jag ska bli frisk nu"



JA! Kalorier är världens onödigaste påfynd =/



Ha en finfin dag:)

2008-07-10 @ 16:47:10
URL: http://anorex.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du är grym sötnos! Taxin slipper du om ett par veckor, för du kommer att göra framsteg. Det är jag säker på :)

2008-07-10 @ 17:18:47
URL: http://ravissant.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hoppas att du får en bra helg vännen, det kommer gå bra med schemat :) Även fast du vill fuska så ät ändå, tänk att varje måltid är en boxningsmatch mellan dig och anorexin.. eller något sånt, poängen var iaf att jag vet att du är stark och att du kan om du vill. Hellre fusk med en kort promenad än att du hoppar ett mål (tycker jag iaf) :)

2008-07-11 @ 17:06:41
URL: http://ravissant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0