Anorexin vs me 1-1

Igår följde jag matschemat ganska bra, missade förstade mellis och lite av mjölken. Åt couscous, 100 gram blev juh jätte mycket. Fick panik och satt och fråga min bror "tänk om inte all couscous har svällt" fast couscousen va svälld, jag satt o petade i kastrullen och försökte anylsera den. Började typ gråta efter, alltid lika spännande. Men jag är juh inte sjuk eller hur.. Suck.

Kollade på tv, ja tv igen, tv:n är min nya pojkvän han ställer verkligen upp för mig när jag mår dåligt ehh.. Det var flera personer som hörde av sig igår och ville träffa mig, men eftersom jag planerat in några av dom sa jag att jag var upptagen, vilket slutade med att jag inte träffade nån. Jag är en dålig vän. Ingen som kommer vilja träffa mig snart alls säkert :( Åkte och shoppade med min bror, vilket va värt, komma ut lite. Kom hem och åt mellis och somnade.

Känner mig så jävla fångad. Mår inge bra idag heller, har suttit ute och tagit en cigg. Ska göra frukost snart, jag är så van att skjuta upp "alla" måltider, men nu ska jag försöka göra tvärtom, hellre gå upp tidgare och äta lixom..


Imorgon är det måndag, sen är det vägning på typ tisdag, kommer att ha gått upp i vikt, garanterat. Fan va sånt är jobbigt. Det är sjukt svårt att inte ha en våg :(

Kommentarer
Postat av: AE

Vad för hjälp får du på mando? Är du inlagd eller går du på dagvård?



kram

2008-07-13 @ 10:17:40
URL: http://anorex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0