anorexin vs me

Skrev en lista idag över vad anorexin hindrar mig ifrån att göra, kom på ganska många saker även fast jag precis vaknat och inte orkade tänka efter. Egentligen hindrar juh den dt mesta, framförallt äta tillsammans med andra.

Snart ska vi börja träna på att äta "förbjudna saker" och sånt som jag inte klarar av att göra. Kommer kännas jätte konstigt,min förbjudna lista är juh lååång och egentligen är den nog längre. för egentligen tycker jag att dt mesta är förbjudet och jag fattar inte att jag klarar av att hålla på o äta som jag gör som idag t e x. Kanske därför jag flippade förut?

bra nu fick jag i mig 300 kcal till lunchen weei shit shit orka.
jag kommer gå upp mer än 0,5 kg i veckan säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0