anorexin vs näringsdryck

Det här dagen har varit kaos rakt i genom. Frukosten klarade jag inte av utan började gråta och hade massa ångest, slutade med näringsdryck. Mellis var jobbigt, blev så sjukt mätt och höll flera gånger på att få panik.
Lunch var återigen kaos, klarade inte av den, kött med senor och jag fick panik, slutade med näringsdryck.
Mellis jätte mycket, jätte mätt :(

Näringsdryckerna är inte världens hit för den delen heller, även om det är lättare att dricka, men smakar artificiellt och fett typ hjälp.

Suck. Idag har jag typ gråtit konstant känns det som, helt svullen. Men hoppas på en bättre dag imorgon.

Tur att R finns där<3



Är fortfarande illamående och snart är det middag. Jag vet att det inte hjälper och skjuta på det. Jag får gå och va såhär äcklig mätt nu. För sen kommer det släppa, det får ta sin tid. Det kommer inte bli bättre av fuska, då tar det ännu längre tid.

Känner mig elak och ledsen idag.

Fast jag fattar mer nu att jag är sjuk, vem gråter och skakar över lite senor i kött egentligen?

Kommentarer
Postat av: Ellis

Du är jätteduktig som ens föröker kämpa dig igenom det här, jag förstår att det måste vara hur jobbigt som helst. Fortsätt vara lika stark så kommer du att lyckas!~~

2008-07-14 @ 18:26:24
URL: http://sikorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0