"dagens vikt vs dagens ångest"

Höll på att försova mig, hade vart så värt o bara sova några timmar till. Blir juh iaf inte påverkad av busstrejken :)

När jag kom ti Mando i morse var det vägning, alltid lika kul. Blev fett orolig att jag gått upp typ en MASSA. fick ångest, hela tiden kändes dt som. ändå skulle jag lixom sitta där och äta.

Kom hem och vägde en del mindre. Vafan? har juh ätit en massa o inte rört på mig. Fick ångest igen för att jag fuskvägt mig och ångest för att jag tror att jag ändå vägde MYCKET mer i morse, även fast det var före frukost och nu har jag ätit hela dan. Men den rationella sidan har faktiskt inte så mycket att säga till om.

får peppande sms av steph och catrin, bror är här och ida kommer snart, så dt får bli en bra kväll. bror lagar mat, ska fixa sallad. yeah yeah. hm gaah.
 


Kommentarer
Postat av: Catrin

Jag ska fan ta dina vågar när jag kommer hem till dig... lite på det din fuskande lilla krabba!!! Kämpa på! Puss

2008-07-01 @ 20:11:20
URL: http://socialcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0