dålig anorektiker

Igår när jag åkte taxi hem fick jag en taxichaufför som började prata om att Mando, och som alltid ska vara all till lags hela jävla tiden svarade självklart..

Bland annat sa att han också skulle behöva få en släng av anorexi.
Jag bara satt den o nickade lite, han sa att det inte var lätt att sluta äta skräpmat och jag sa att sockret i maten gjorde det beroendeframkallande.
Sen höll på och snacka om jag inte kunde gå på restaurang eller om jag mådde illa av maten, när jag då svarade att jag är ganska sjuk, sa han "Du ser inte så sjuk ut, men det är klart allt syns juh inte".

Då undrar jag hur kan han säga något sådant?
Jag sitter med stora kläder på mig, han ser bara mitt ansikte. Men det kanske är frisk att ha ett BMI på typ 15?
Har så jävla dåliga värden att jag inte ens kan få gå den lilla sträckan det är mellan tunnelbanan och mig. Därutav att jag tar taxi och blir totalt jävla kränkt. Det är som jag skulle sitta och säga till en cancersjuk att jag skulle vilja ha en släng av cancer och sen så sitter personer utan hår på grund av strålbehandling och jag säger "du ser inte så sjuk ut, men det är klart allt syns juh inte".

Genast kände jag mig jätte fet, en dålig anorektiker, började må otroligt illa, grät som fan när jag kom hem och hade massa panik. En förjävlig start på helgen, jag fick åka hem lite tidigare för att umgås med min bror och bästis, för att jag mådde så dåligt igår på Mando. Jag pallade inte äta gemensamt och allt kändes tungt. Så får man ett slag i ansiktet.
Nu tror jag att alla tycker att jag inte är för smal, anorexian skrattar åt mig och säger att jag är patetisk, att jag inte är värd nånting. Helvete oxå.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej vännen,



nej gud vad jobbigt :/ Om du vill kan vi ses, är ändå bara hemma. Orkade inte åka på dopet idag. Kom inte upp ur sängen imorse för att jag var så trött.

Vilket äckligt svin! Vet att det är svårt att ta till sig, men skaka av dig det han sa och glöm bort honom. Han är en idiot och hade ingen aning om vad han pratade om. Den enda som ska må dåligt över hans kommenterar är han själv, även fast det är grymt svårt att inte bry sig.



Kramar <3



2008-07-12 @ 12:00:23
URL: http://ravissant.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken idiotiskt taxichafför!

Du måste försöka komma ihåg att det är så otroligt svårt för folk som inte upplevt det att förstå vad anorexi och ätstörningar innebär. Man msåte skaffa sig öronproppar och selektiv hörsen för att sålla ut alla dumheter som folk kan kläcka ur sig.

För det var allt vad det var, en otroligt klumpig kommentar, men han menade garanterat inget illa!

Ingen skrattar åt dig! Och du har all rätt att vara sjuk oavsett hur någon ser på dig!

Försök att inte låta honom avgöra hur du ska må idag.

2008-07-12 @ 12:31:01
URL: http://iwannabefree.blogg.se/
Postat av: Mia

Mannen är alltså min make, och min sons pappa. Det blir lite förvirrat ibland när man försöker skriva anonymt och inte nämna namn :-)

Hoppas du mår bättre.

Kram

2008-07-12 @ 17:02:24
URL: http://iwannabefree.blogg.se/
Postat av: AnnaP

Jag vet vad du menar :S det är sjukt med sådana där människor! Det gör så jävla ont, men "vanliga" människor fattar helt enkelt inte!



Det gick jättebra på Mando :) utom när behandlaren sa att jag skulle ta sås, kände mig som att jag skulle börja gråta. SÅS - euw!



Men hon var jättesnäll :)



Fast jag kände mig så jävla tjock när jag var där :( ursch, jag kände mig lätt störst av alla !



Tack vännen :) kram!

2008-07-12 @ 18:15:05
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0