fet dag

Har inte kunnat bloggat eftersom jag inte suttit vid datorn.


Varit väldigt upp och ner, blev inget bad för mig, däremot hängde jag med mysiga personer :)
Blev såklart lite fusk ihelgen, båda 10-mellis gick bort och ett äpple, men det är inte så farligt. Men får juh ingen permission om jag inte slutar fuska. Men vet ni hur svårt det är att inte fuska?
Jag fick korvstroganoff idag och jag grät, så lätt var det att äta det, fick i alla fall sitta i ett ätlabb.

Jag gråter mycket nu, varje dag ungefär, det är som att jag visar min uppgivenhet genom att gråta, kanske är det lättast så.

Måndagar är nog de dagarna som är jobbigast och jag verkligen känner mig som fetast. Jag känner mig så stor att jag är rädd att jag knappt kan åka till Mando imorgon. Jag vill bara försvinna, snälla. Träna, svälta och känna mig lätt.

Det är jobbigt att varje dag få ont i magen efter jag har ätit.
Det är jobbigt att varje dag vara trött.
Det är jobbigt att varje dag vara sur.
Det är jobbigt att äta.
Det är jobbigt att det tar lång tid att äta, fast på samma sätt är det jobbigt om det går fortare att äta.


Jag har i alla fall lyckats förhandla till mig en semester i några dagar, komma ut på landet.
Ska åka imorgon, åker väl in och äter frukost & 10-mellis och sen äter lunch hemma med bror.

Jag vill verkligen inte gå upp i vikt, jag passar inte att vara normalviktig, jag ser jätte fet ut, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: catrin

nu är det inte barbie som pratar utan sjukdomen.. fy fy att låta sjukdomen prata, kväv den sötis! du e starkast!

2008-07-28 @ 23:29:47
Postat av: Angie (:

Har du anorexi? Fan vad jobbigt, hade det själv för ungefär 2 år sen..



Var stark och kämpa, du klarar det!



Kram ;)

2008-07-29 @ 15:59:25
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: oneday

Jag passar inte heller att vara normalviktig =/

2008-07-31 @ 09:09:46
URL: http://athinnerme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0