fredag vs me

Jag fick inte åka hem efter lunch, vilken besvikelse :( Johanna kom till Mando och så satt vi ute och snackade i lite över timme, så det var mys :)
Lunchen var hemskt föresten, havskatt med potatis, panerad fisk som smaka smör, var jätte seg och dessutom som en liten extra touch full med små ben.

Känns lite orättvist att behöva stanna bara för att jag fuskar lite, så måste jag vara där helt medan andra som fuskar mycket mer får göra som dom vill. Fast jag vet juh att behandlarna ser till mitt bästa, så det är juh knappast orättvist i längden. Bara just nu det känns lite tråkigt.

Varför satte jag mig den här sitsen?
Jag kan inte åka på semester och måste lägga ner flera timmar om dan till att äta.

Är så himla trött, visserligen är det fredag, men so what. Fredagar ska man vara på partyhumör, jag känner mer för att bädda ner mig hela helgen. Catrin kommer imorgon och det ser jag fram emot som sjutton, ska vara utvilad, hon är en av få som jag verkligen litar på.

Varför är det så jobbigt att äta?
Vilket jävla tjat det är på mig hela tiden, kan man inte gnälla lite mer.

Fan allt ger mig ångest just nu bara. Helt upp och ner.
Känner mig varm, kanske är sjuk?

jaa stackars mig ensamast i världen, ja det är verkligen synd om mig.

det är inte kul att gå upp vikt.

Kommentarer
Postat av: Catrin

Tjiiiikar in här idag.. Imorgon blir d vin... Mums för våra munnar... KOMMER till dit när jag slutat jobbet, kl halv 4 ca.. okej?

2008-07-18 @ 18:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0