Fri från anorexi?

Vet Ni vilken jävla skit dt här är, man har ångest över att man äter och sen ångest inför alla andra som bryr sig om en att man inte äter, för dom vill juh att man ska bli frisk.

Anledningar till att bli frisk:

-Folk slipper oroa sig
-Jag slipper frysa och ha blåa händer mitt i sommaren
-Jag slipper va så himla trött
-Jag blir mer social
-Jag behöver inte undvika middagar
-Jag kan köpa kläder som sitter bra
-Jag kan gå i högklackat typ alltid (för nu har jag alltid mjuka skor eftersom jag planerar att gå överallt, långa sträckor)
-Jag slipper få ont när jag sitter eller ligger nånstans


Men hur kommer jag känna mig?
Kommer jag nånsin sluta räkna kalorier eller sluta få ångest om jag har ätit lite mer?
Kommer jag känna mig nöjd med mig själv och inte tycka att jag är fet?

Shit den är sjukdomen är verkligen pain in the ass :(

Kommentarer
Postat av: linda

Nejdå, det är lugnt.

Men jag tror inte riktigt du läste inlägget du kommenterade så noga, eftersom jag skriver rätt tydligt att jag blev en aning besviken utav hennes kommentar. Jag har alltså inte ätstörningar. Jag tänker dock väldigt mycket på vad jag stoppar i mig och jag väger mig ett par gånger per dag och kan få ångest när jag ätit vissa saker. Men jag är inte ätstörd för det.

Tack för kommentaren iallafall! :)



.. Men som jag förstår har du det. Så fortsätt kämpa, tjejen! Tro på dig själv, så kommer du lyckas.

2008-07-05 @ 15:49:00
URL: http://burnitup.blogg.se/
Postat av: AnnaP

Slippa konstant huvuvärk, slippa ljuga för alla som älskar en, slippa vara sur och otrevlig för att man är så trött...



orka göra grejer, med andra människor.



Går du på mando i huddinge? :)

2008-07-05 @ 18:34:20
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0