FUSK

Helgen gick juh inte så fantastiskt bra som man skulle kunnat hoppas.
jag fattar inte hur jag på ett plan kan vara så klarsynt och fatta hur jag måste lösa problemet men ändå inte kunna ta mig för det. jag ska fan bli frisk, shit dt kommer va jobbigt. men orka dö i förtid o inte ha några vänner kvar nej nej.

annars var dt en trevlig helg, mycket catrin<3 henne kan man aldrig få för mycket av så dt va super, saknar henne som alltid haha :) hängde med bror alltid lika nice, he's the best. o träffa Benjamin på söder o hängde lite vid vattnet i gamla stan. den här veckan bjuder på mycket.

snart kommer ida+bror hit, samma sak im I guess :) onsdag anna, helgen anna o sofie ja dt ska bli fantastiskt. ska försöka peppa mig själv nu. im ska jag träffa läkaren o sätta upp en målvikt, mycket spännande ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Att vi vet vad problemet är och hur vi ska lösa det är ett stort steg på vägen! Tänk om vi inte ens hade insett att vi har problem, då skulle det vara tusen gånger svårare :) <3



2008-07-07 @ 17:38:33
URL: http://ravissant.blogg.se/
Postat av: Catrin

Ja, heja heja!! Ni e ju duktiga tjejer. Du har ju insikten nu iallaf det är en BRA bit på vägen... Våga vara ärligt, tjatar jag om...

2008-07-07 @ 18:11:54
URL: http://socialcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0