helgihelg

Det är sol :) Weei jag som trodde dt skulle åska o regna hela dan?
Catrin sov här och vi hade värsta myskvällen med cola light och paradise hotel haha skitbra kombo lixom ;)
När hon hade dragit ti jobbi sov jag 2 timmar till, så himla skönt :)

Skönt och ha en ledig helg och få lite space, även om alla är skitsöta och snälla på Mando så är dt ändå jobbigt och hålla på o äta hela tiden, framförallt fiskgratäng ;) Men jag vet att jag måste för att bli bra, måste verkligen bita ihop o kämpa nu!

har ätit frukost ganska nyss, gröt med äpple, lite mellanmjölk i kaffet, mjölken är slut? måste handla later ;)

har inte mycket att säga egentligen. men men vikten står stil typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0