Järngrepp?

Gick upp kvart över tio idag, så himla skönt o få sova lite längre än till halv sju lixom ;)

Blev juh inget vin igår, total besvikelse över att hela helgen har försvunnit i tv:tittande typ :( Fast jags er sjukt mycket fram emot att hänga med Catrin, hon ska dra till Norrland snart o det är tråkigt för mig men kul för henne :) <3
Min bror hängde här igår, han är snällast i stan, fattar fortfarande inte att han pallar med mig o peppa mig hela tiden.


Har verkligen följt matschemat helt uselt, jag vet att jag förstör för mig själv, men jag kan verkligen inte rå för dt. Jag gör exakt tvärtemot vad man ska göra typ :( Den här sjukdomen är betydligt mycke starkare än vad jag trodde faktiskt.
Jag trodde verkligen inte att jag hade problem, trodde att jag bara valde att inte äta vissa saker. Men så verkar det inte alls vara, får juh panik för konstiga saker hela tiden.

Tror jag ska sova bort hela dagen imorgon, för sen är det kanske fotboll eller "bara" häng med Ida.

Ska nog dra till stan snart, skulle hellre ta ett glas vin i solen än en fika ;) hihi.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej sötnos!

Det började bra och slutade mindre bra. Elina kommer inte bli så glad på måndag kan jag säga.. men men, nu är jag hemma iaf :)



Hur har det gått för dig? Bättre men en sen och långsam frukost än ingen alls! Vi ses imorgon,



Kram!

2008-07-06 @ 17:56:28
URL: http://ravissant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0