"jätten i spegeln"

Idag skulle jag äta lunch gemensamt för första gången, kändes lite jobbigt redan innan.. Jag skulle få kycklingwok eftersom det är en ganska lätt måltid, men det fanns inte idag. Så jag stod utan lunch och hade den fantastiska valmöjligheten att välja mellan lasagne eller en frysrätt. Lagom panik. Fick näringsdryck med kaffesmak istället, mådde illa som fan efter. Det är typ 300 kcal i en sån och den är 2 dec. Fatta fett *burr*

Åkte hem nu för jag ska träffa bästis snart. Sitta ute o ta en cigg och ringa mamma, hon är bra hon min mamma.

Jag är fortfarande helt trött på mat, juice, knäckebröd, ost, mjukost, yogurt. Blir det bättre?
Tänk om jag aldrig slutar vara trött på det.. För tänk om jag är en person som helt enkelt inte vill äta mat varje dag och speciellt inte två gånger. Kan det vara så?


Känner mig fet idag, mm mer än vanligt. Uppsvälld. Magen är allt annat än "platt", armarna ser fetare ut :(
Börjar komma i det här obkvämma stadiet att jag tycker att alla kläder enbart framhäver mitt fett. fan va jag hata o må så.
Jag har säkert gått upp i vikt, men kan väl inte gått upp två kg? Och även om jag skulle ha gjort det så skulle det typ vara vikten som jag hade när jag kom till Mando.

Blir man aldrig nöjd?
Hur kan jag känna mig så jävla stor när jag är som minst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0