kalorier vs me

Är sjukt trött, passande väder för hur jag mår.

Tänk när allt blir bra sen, jag längtar tills jag slipper må dåligt.

Jag känner mig redan illamående när jag tänker på allt jag ska äta imorgon *snyft*
Jag känner mig så jävla trött på att äta, vilket jag vet inte är normalt och måste ändras. Men det är så det känns just nu.

Får inte röra på mig och bara konstant energiintag, det totaltkrockar med mitt liv som jag känner bäst.
Vet inte ens hur mycket kalorier jag får i mig per dag längre, orkar inte ens räkna (bara ibland) för det ger så jävla panik.


Jag känner mig dum som inte kommer kunna åka på festivali med min lovely Catrin<3 Vi skulle haft så jävla kul, men jag är verkligen inte i mitt esse. Oh allt med maten hade gått åt helvete säkert ersatt med massa alkohol, massa ångest o ont i kroppi. Får vänta lite.. Försök ta det lugnt bara.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sötnos :( Det kommer bli bättre, jag lovar att det blir det.

Gäller bara att stå ut..

Finns här om det är något, promise :)

2008-07-14 @ 22:00:08
URL: http://ravissant.blogg.se/
Postat av: Mia

Sv: Jag hade haft neg. kroppstankar i flera år men började strula med maten först ungefär ett år efter att jag slutat gymnasiet. Sen blev det värre när jag flyttade hemifrån och det inte fanns någon som såg längre, och riktigt illa blev det först när jag träffade min man.



Det är bra att du kan låta bli att räkna kalorier, det är ett jätteframsteg! Hoppas du får en bättre dag idag.

Kram

2008-07-15 @ 09:37:12
URL: http://iwannabefree.blogg.se/
Postat av: agnes

Hej!

Jag går också på mando, och ja saker och ting kan bli bättre. Det som funkade för min del var att härda ut med allt en tid och sen flyter de på bättre. Jag säger inte att de e lätt, men jag bor/bodde på hotellet och då hade jag inget val så jag är friskare idag. Men e tvungen att komma upp till maten för annars ringer dom efter en.



Kram

2008-07-15 @ 15:42:55
URL: http://belijver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0