kalorisparande

Skulle druckit vin idag, hade planerat dt så himla bra o nu ska jag inte dt längre. för jag hann inte med till förfesten eftersom jag åt middag som tog tid. o dom ska typ dra in ganska sent o dt är inge kul o dra in då helt nykter. iallafall tycker inte jag dt. jag är jätte depp vafan. suttit o rökt försökt få bort ångesten.

jag tycker inte om den här beslutsångesten, så jävla ovärt.
får lite peppande sms iaf av mina sötnosar o dt är juh skoj :)
men om jag ändå ska sitta o typ gödas bort kan juh lika gärna bara isolera mig helt. dt längste jag har kommit idag är till konsum, vilken bedrift. lördagar brukar innefatta flera timmars promenader, skumpa o roligt folk.

shit jag har verkligen downperiod nu :(
sen börjar juh veckan igen, söndagar är juh typ värdelösa. Fast im kommer Catrin o dt känns skitbra<3 men dt är mer att hela partyhelgen o sånt skoj är borta :(

shit va jag gnäller. får väl kolla en film.
skulle jag vart som alla andra hade jag väl ätit en stor middag med efterrätt och suttit o njutit av en stor godispåse framför tv:n utan ångest. men jag är inte det. oh just nu känns det inte som att jag kommer bli dt heller.

fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0