kropphelvete

Idag leder anorexin helt klart i huvudet på mig, även om jag har lyckats följa matschemat, dels tack vare övervakning..
Allt känns så fel och jag är så förbannat jävla mätt att jag bara vill dö, min mage ser ut som en ballong och det känns som det enda jag gör är att sitta o äta. Jag får inte ens ta en promenad, utan all fysisk aktivitet ska vara på noll.. Fick helt plötsligt en strålande idé jag kanske kan springa upp o ner i trappan sen.. uää sån panik. jävla ångestskit.

Min kompis Sofie va över, hon cyklade hit och jag blev avundsjuk, vi satt ute o prata och när jag va tvungen att äta lunch åt hon ett äpple eftersom hon precis hade ätit frukost :( jag vill också.
 
Just nu känner jag mig alldelse för fet för mando, vet inte om jag vågar gå dit im. Ska äta så jävla mycket, meeer än vad jag redan gör. fan fan fan.

jag vill bara fly eller dö eller försvinna. jag orkar fan inte.

Kommentarer
Postat av: i & m

Hej! Har en fråga till dig, hoppas du kan svara på den:)

Hur lång är du? med tanke på att du vägde ca 46 kilo.Lika mkt som jag, men jag är bara några cm över 1,60.

2008-07-13 @ 19:12:46
URL: http://ifmn.blogg.se/
Postat av: Ellis

Sv: Nej man tänker itne lika aktivt på det när man väl tagit sig upp och det är fruktansvärt skönt. I mitt fall har jag lyckats hålla mig borta tillräckligt länge för att tillochmed kunna inse att de få fet-tankar som dyker upp bara är bullshit... Lycka till och stay strong, jag vet att det är en jobbig väg! :3

2008-07-13 @ 20:05:11
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: AE

=(



De skulle nog kännas förjävligt att ha kämpat i all onödan hittills, ifall du nu skulle gå ner massa igen



Du är inte tjockast, du är inte det. Och livet blir absolut inte förstört av att äta =/

2008-07-13 @ 20:38:00
URL: http://anorex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0