Mando mando

Även om jag lyckades att laga middag igår, så bjuder det inte på någon permission. Hade hoppats på att få gå hem tidigt imorgon, eller inte ens komma dit. Men det blir heldag, känns lite tråkigt med tanke på att det är solig fredag. Får helt enkelt ta med mig boken ut i solen och försöka njuta av den ändå.

Idag har jag gråtit, som varje dag, fick en riktigt "ge upp idé" som om det inte är någon mening. Jag ville bara lägga ner, kändes inte som behandlingen passade mig. Som om det inte var meningen att jag ska gå upp i vikt och äta normalt. Mams gav mig support och sen satt jag och snackade med R.

Jag uppskattar all hjälpen jag får, det är helt otroligt, däremot uppskattar inte anorexin den hjälpen, vilket gör att jag får spel allt för ofta.

Har träffat bror, det var jätte trevligt. Imorgon ska jag träffa bästis precis när jag kommer hem. Sen är det annars Catrin&sol-helg, vilket kommer även det bli fantastiskt.

Undra hur det kommer bli imorgon, om jag kommer orka. Har en känsla av att jag kommer flippa bara för att jag är ensam. Men å andra sidan kan jag vakna imorgon och känna mig smal och motiverad, tror dessvärre på det första alternativet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0