mat ger mig ångest suprise

Har fortsatt att följa matschemat hela dan, total ångest. Vet om att det är bra, men anorexin säger att jag är totalt jävla misslyckad. Känner mig värdelös och jätte tjock just nu orkar inte.

Shit vilka deppinlägg jag skrivit hela dan, men helgerna är riktigt svåra.
Dessutom är det nytt matschema nästa vecka jag orkar inte.

Tänk om jag väger 46 kg?
Kommer ändå inte få veta. Kan man gå upp så mycket på några dagar?
Eftersom jag dom senaste veckorna gått ner. Vet juh att när man går ner mer i vikt, försämras det kognigtiva så man känner sig ännu mera sämst.. ah ja new day tomorrow.
har bokat taxi precis så ingen återvändo. eller får se..

god I hate this.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0