meningen med livet?

Jag har ätit frukost, visserligen 2,5 timme för sent, men ändå ;)
Gick upp typ vid halv tio, hade vaknat flera gånger som alltid. Så jävla ovärt.

Jag vill inte äta mellis (helst inte lunch heller o s v). Vill äta nåt med lite kalorier..

Vet inte om idag är en bra dag än, har duschat och städat lite. Ska gå ut och ta en cigg och prata med mams. Har inte sett henne på 3 veckor :(

Är helt säker på att jag gått upp i vikt, har fan ingen våg vilket är skitjobbigt.

Märker att jag har svårt att förstå saker, meningen med saker. Visst kan jag känna mig glad, ledsen och framförallt otroligt arg. Men det är som att jag undrar varför allt existerar.
Vad är meningen med livet?
Vad är det jag är här för att klara av?
Varför älskar man vissa personer och andra inte?
Varför får man inte ljuga?
Varför är man elak mot någon som är snäll emot en?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0