Motivation

Jag försöker hitta motivation, jag vill juh inte vara sjuk, men ändå är jag så stört rädd för att gå upp i vikt.
En anledning till att gå upp i vikt o bli frisk är att jag kan träna :) bygga muskler och få mer balans :)

tog bussen hem idag, ganska skönt att bara sitta på en buss hela vägen, mötte bror o handlade.

im ska jag träffa dietisten, får se vad det blir.

ska försöka börja äta fortare, äter långsamt och sen har alla ätit upp och jag blir skitstressad och försöker hinna i kapp hjälp typ.

ikväll blir det tv och mys, ovanligt va?

ångesten har jag sovit bort idag, jag och R somnade i en soffa, sådär lagom obekvämt med en massa liv runt omkring, men hon och jag är typ bäst på att sova och ta rökpauser :) Hon är så grymt stark, fast ibland kanske hon inte vet om det, men jag vet att hon kommer fixa allt. Allt tar sin tid, men jag vet att både hon och jag kommer klara det så jävla bra :) för vi är väldigt bäst i övrigt, så varför inte va bäst på att bli frisk? :)

Kanske ska åka till Johanna ihelgen, beroende på om jag "får" eller inte. Då måste jag verkligen klara det, även om vi dricker vin ska jag inte kompensera bort det. Jag ska KLARA det här.

Snart middag med bror :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0