nytt matschema + panik

Vilken jobbig dag. Frukosten och mellis gick bra. Däremot lunchen blev kaos. Min mandometer funkade inte som den skulle, försökte skala potatis som var indränkt i fiskgratäng. Fick tillslut värsta flippen och började gråta en massa och allt slutade med en näringsdryck. Gick o sov efter dt, kändes lite bättre.

Ändringar på matschemat, nu ska jag äta 200 gram mat och drick 2 deciliter juice/proviva vid frukost oxå.

Kändes som jätte mycket mat och fick givetvis ångest. Fan jag orkar inte, snälla, jag är så vuxen annars typ. men shit ah ja.

träffade iaf anna idag, vilket var skoj :) typ satt och snacka på söder. gick väl säkert för långt, mot vad jag ska, eftersom jag inte ska gå nånting alls i princip. ja ja nu lär jag juh iaf gå upp i vikt, weei eller not. shit vad jag hatar att jag har blivit såhär, så jävla meningslöst.

kanske jag får sjukdomsinsikt snart?

hur ska jag kunna vad nöjd om jag väger 12 kg mer? När jag dör nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0