Nytt matschema

Klarade av frukosten so I guess one more point for me.
Visserligen tog lite väl lång tid, men orka bry sig.

Känner mig tjock idag, undra om jag är uppsvälld? Fan kroppen är så himla skum.
Fick juh skakningar i armarna i veckan, kan iofs bero på ångest. När jag ska försöka fylla ett decilitermått börjar alltid min arm skaka. Typ som en gammal människa.


Är trött och rastlös som vanligt, inte alls kul.

Imorgon är det nytt matschema

Frukost - 3 matskedar russin, gröt, äpple och 1 dec mjölk.

Mellis - drömyoggi, knäckemacka + 1 ostskiva och 2 dec juice/proviva

Lunch - 200 gram husmanskost (precis som tidigare)

Mellis - 2,5 dec yoghurt, 1,5 dec flingor, 5 torkade frukter och 10 nötter

Middag - 200 gram husmanskost

Kvällsmål - 2 mjuka smörgåsar, 2 matskedar mjukost och ett äpple.

Det är liksom ganska mycket, har en känsla av att ett illamående kommer infinna sig, speciellt vid mellis. 
Ska försöka att inte tänka, men det är ganska svårt. Mycket kalorier och skit. Hjälp lixom.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0