Önskningar

Jag såg precis ett program med Dr Phil om ätstörningar, va ganska intressant med kanske lite fel defintioner av anorexi.

Är sjukt trött, känner mig totalt orkeslös, skulle bara vilja sova åtminstone tolv timmar :(

Imorgon är det torsdag, ska bli skönt att det snart är helg, veckorna går så himla fort nu. Snart är det höst igen ;)


Jag önskar att jag kunde se på mig själv som jag ser på andra.
Jag önskar att varje morgon var en start för nya upplevelser och inte en ständig kamp.
Jag önskar att jag snart vågar förlora kontrollen, låta mig själv hjälpas.
Jag önskar att jag kunde inse att jag faktiskt är sjuk för jag vet att jag någonstans innerst inne känner hur fel allt är.
Jag önskar att jag skulle kunna se på mig själv i spegeln utan att se en fet kropp.
Och ibland önskar jag att skulle kunna ha storlek 34/36 och bara va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0