Saknar svält

Drömde att jag handla godis i natt, fast inte till mig, men fick fet ångest ändå och vaknade helt svettig typ. Så jävla mycket ångest.

Jag saknar att få svälta, är det konstigt?
Jag saknar energin man får av att inte äta.
Jag saknar min våg, ovetskapen gör mig galen.

Det känns som lite av det normala ätandet börjar få övertaget, med tanke på att jag äter flera gånger varje dag nu. Anorexin tycker inte att det är ok alls, vilket gör att jag får ännu mer panik och ångest. Lite som en tyngd som försöker pressa ner mig på botten.

Det känns skitjobbigt att äta och jag vet om jag inte fuskar den här helgen kommer vikten börja gå uppåt i stället för neråt. Egentligen borde jag inte vara rädd, för det är åtminstone 3 veckor tills jag är på samma vikt som när jag började på Mando. Men helst vill jag juh gå ner mer, inte upp.
Det är som jag inte är redo för att bli frisk, kan man någonsin bli redo?
Det är som personer som ska börja banta "Jag börjar på måndag", precis så känner jag för att gå upp i vikt och bli frisk, jag börjar på måndag, men sen när måndagen kommer så börjar jag inte.

Det har gått relativt bra idag, ätit frukost fast bara 0,5 deciliter mjölk, ska försöka ta den sen.

Jag är sjukt rädd för att gå i vikt, även fast jag vet att jag måste. Min kropp pallar inte längre, konstigt att anorexin ärså stark att jag skulle kunna fortsätta va såhär i all oändlighet, eller tills jag dör om inte annat..

Illa att må såhär på en lördag, funderar på att dra i väg nånstans, men jag är så trött hela tiden orkar inte va trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0