sjukdomsinsikt

Har hängt med Ida och bror i två dagar, mycket trevligt, kan inte bli bättre lixom :) <3

Har haft en riktig kaosdag, gått ner i vikt och det är inge bra och helst ska jag va hela dagen+kvällen på Mando. Fick panik. Börjar inse att jag nog är sjuk, även fast jag inte riktigt vill erkänna det. Helt plötsligt har allt blivit värre, jag trodde faktiskt att det skulle vara lättare. Men ju mindre man väger desto svårare blir allt, ingenting fungerar juh längre känns det som :( fryser ÄNNU mer och har ännu mer svårt att koncentrera mig.

Well det får lösa sig. Ska uppdatera mycket mer imorgon, ska gå o kolla lite tv och sova nu.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej vännen :)



Mår du bättre nu? Det låter som om det iaf är lite bättre. Kan prata mer om hur det gick imorgon.

Såklart jag gjorde det, vet precis hur det är när hela kroppen strejkar och får panik. Jag finns här för dig med, vi kommer att klara det här tillsammans :) Om några veckor kommer vi att se tillbaks på det här och tycka att vi var superlöjliga och att det känns som en evighet sen!



Sov gott <3

2008-07-08 @ 23:25:40
URL: http://ravissant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0