sol :)

Idag vill jag åka och bäda, det är så himla varmt :)
Vill bli brun, annars känns det juh ganska värdelöst med sol.

Ska gå ut och sätta mig och läsa och bara njuta av att det är lördag.

Har ätit frukost, kaffe och gröt med äpple, russin och mjölk. Väldigt bra, frukosten funkar bra nu.

Egentligen måste jag ha sällskap alla målen, annars ska jag vara på Mando istället, men eftersom frukosten går bra, kände jag att jag inte behövde det. Får väl se hur resten av målen går, bror komer vara här vid lunch och mellis och sen catrin eller båda två kanske.

ska planera vart jag kan åka och bada nu yes :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

grattis till framstegen med frukosten, gumman. små steg, och plötsligt är du där. det är jag övertygad om. hoppas du fick en härlig simmtur. KRAM!!!

2008-07-27 @ 20:18:58
URL: http://bullkamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0