To see if I still feel

Idag är en konstig dag, känns som jag står utanför allt. Som om jag inte känner någon längre.
Varför?
Har en sån dag när jag inte tror att jag är sjuk, kanske för att min hjärna försöker börja att lyssna på mig kropp vad den vill. Istället för att bara säga NEJ!

Ska upp tidigt imorgon, såklart, vet att jag inte kommer somna tidigt. Däremot skulle det vara fantastiskt att få sova 8 timmar oavbruten sömn. eller åtminstone 6 timmar.


Catrin; Jag lyckas aldrig kommentera din bloggi, crazy :( Hursomhelst så älskar jag våra helger. Ska vi ha en paradisekväll snart? Eller kanske göra nåt annat värt som vi är bra på? jaa? :) <3

Kommentarer
Postat av: alexandra

det är nästan läskigt att läsa din blogg. Tänker och känner på exakt samma sätt som du. Hade lika gärna kunnat vara jag som skrivit det! Kämpa på! du kommer fixa det! Kram

2008-07-22 @ 22:38:35
Postat av: Gauppivikt.blogg.se

Tack så mycket :) Tror inte jag kan gå upp så fort heller så det är nog inget problem!

2008-07-22 @ 23:15:03
URL: http://gauppivikt.blogg.se/
Postat av: catrin

yess offcourse ska vi ha det.. är ledig i helgen serru... haha! =)

inte smsat idag, har mått lite skumt o ångestigt haft mat-minnesförlust. hahha.. men imorn ler livet mot oss 2 proffs igen.. kramis!

2008-07-23 @ 00:16:45
Postat av: Rebecca

Kunde du sova någonting, blev det bättre?

Jag hoppas att det är det, hör av dig om det är något :)



Det kanske det gör, men det märks inte.



<3

2008-07-23 @ 18:49:18
URL: http://ravissant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0