viktbesatt

Var juh inte riktigt den vikt jag trodde utan ännu mindre, men dt är väl ändå konstigt?
eller är dt kanske mer konstigt att jag hakar upp mig på en vikt. Men jag har juh lixom ätit MYCKET mer än vad jag brukar och alla de timmar jag lagt ned på promenader varje dag, mycket spännade är dt.

Efter lagom mycket velande, bestämde jag mig för att göra mat själv, min bror drog in på afterwork<3 så jag gjorde fullkornspasta och kycklingfilé. kände mig trygg med dt, dt funkade den här gången.

nu ska jag kolla supersize vs superskinny ;)

Kommentarer
Postat av: Catrin

Bra. och imorn kommer jga o hänger me dig.......... det ska bli skönt! Packi liten väski, sovi borti. hahaha!

2008-07-03 @ 20:21:43
URL: http://socialcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0