vin vs me ;)

Hann aldrig skriva nåt mer igår, hängde med bror och sen kom Catrin och brors kompis så det blev lite vin och lagom lugn kväll. Ingen var nog på festhumör, så det passade mig perfekt.
Otroligt värt och träffa Catrin som jobbar en massa nu <3


Följa matschemat har väl gått sådär;
Kvällsmålet i fredags blev lite fusk.
Tiomellis igår blev inget.
Kvällsmål igår blev inte heller.
Men jag drack fan vin så det ersatte nog det (eller det vet jag att det inte gjorde, men ändå orka)

Känns som jag fått ännu fetare lår, vilken jävla skit. Jag vet inte om jag har fått det eller om det är mitt huvud som spökar, för jag har juh ingen våg som jag kan väga mig på.
Känner av vinet idag, lite huvudvärk typ.. Nu ska jag inte dricka först augusti med bästis innan hon sticker till Tunisien ;)


Hur har det gått för er ihelgen?
Hände det något roligt?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag gick inte upp ur sängen på över tolv timmar, sa inte ens hej då till de som var kvar. Åt inte heller tio- och kvälls-mellis igår, är 100% på att jag fick i mig allt ändå.

Har fått i mig frukost med orkar verkligen inte äta mellis nu :S Orkar inte äta överhuvudtaget..



Hur känner du dig idag?

Tack för att du orkar och vill lyssna/läsa :)



Kramar











2008-07-20 @ 09:57:25
URL: http://ravissant.blogg.se/
Postat av: j

Typisk grej dedär med kompensationen. Gör jämt så när jag ska dricka alkohol med, skippar flera måltider för att jag ska dricka. Dåliga dumma vanor!

2008-07-20 @ 20:26:09
URL: http://blifrisk.blogg.se/
Postat av: Cattiiz

Tänkte på att vi glömde äta kvällsmellis...

Men oj va mys vi hade igår.. KRamiZ

2008-07-20 @ 20:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0