beslutsångest vs mellis

Tänkte äta mellis typ nu eftersom jag missade lunchen. Men jag vet om jag vill ha yoghurten med flingor & torkad frukt. Jag vill ha min gröt med äpple, utan mellanmjölken.
Vet inte om det är kontrollen som bestämmer eller om jag verkligen är sugen på gröt?

Orka har värsta beslutsångesten, jag hatar dt här att aldrig kunna bestämma saker. Mina älskade vänner och bror vill ses idag, jag orkar egentligen inte mer nåt folk, vill bara va i fred och kolla på tv eller sova. Inte va social, jag får juh typ dåligt samvete för att jag fuskar, det är lättare att vara själv då.

Jag tror att det blir bättre nästa vecka, när jag får rutiner och man inte kan fuska. För jag har juh middagssällskap varje kväll lixom.


Johanna kommer till Sthlm idag och dom ska ut ikväll, vill följa med, men vet inte om jag är för trött. Får väl se om några timmar :-)
Haha känner mig töntigt depp och ensam ah ja that's life at the moment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0