Gain weight - end of the weekend

Min bror kom hit, vi kollade tv sen gick jag o la mig och sov 1,5 timme. Vaknade kl 18:00 weei lixom :S
Så då gjorde han middag till mig, 50 g fullkornspasta och 50 kycklingfile + lite sallad utöver.
Fick fett ont i magen efter..

Kvällen har inte bjudit på så mycket förutom, TV :) haha helt stört juh men men.
Orkade inte åka in och träffa J, men vi får catch up, kanske att jag kan åka ner till henne snart :)
Inte så långt juh.

Har ätit mellis också, mycket bra, är massa mätt hade tänkt att lägga på ett äpple eftersom lunchen försvann, men kanske får skjuta på det äpplet lite. beror på hur länge jag är vaken.

Oj oj va intressant massa snack om mat ehh.


Planer för veckan :)
Förutom allt det "vanliga" så ska jag träffa Jess im för hon drar på tisdag och kommer hem i december :(
bästis tisdag och onsdag.
Min andra bästa sweet på fredag och söndag :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej sötnos!



Då kommer jag att läsa här i fortsättningen :) Hur har helgen varit?

Det gick bra igår, satt uppe hela natten och bara pratade. Känns jätteskönt att kunna ha någon att ringa, även fast jag inte är den som gillar att prata om mina "svagheter".



Vi ses imorgon! Kram

2008-06-30 @ 01:06:10
URL: http://ravissant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0