Mando - ny vecka

Så nu har jag vart på Mando, gick ganska bra. Allt tog tid som vanligt, va stört trött och hade huvudvärk ingen superkombination. Pratade lite med min behandlare om helgen och varför jag måste följa matschemat som jag inte gjort. Sen så ska jag tydligen fylla i en lista på olika saker som jag inte kunnat göra på grund av anorexin. Oh stört att skriva det, känns fortfarande inte som jag har nån ätstörning men men.

Har träffat Jessi nu, en sista gången till december :( Känns sjukt trist hon betyder så himla mycket för mig, hon känner mig på djupet. Jag kan va glad och kärleksfull och varm mot människor, för det är alltid mycket roligare än att vara anti, men det är juh aldrig samma sak som med ens vänner lixom. Kommer sakna henne helt enkelt :(

Har precis mött upp min bror<3 vi ska äta middag, han lagar, så söt som alltid :) En riktg klippa som man säger :) Fattar fortfarande inte hur han orkar med mig.

Nu mat.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är ingen fara, jag känner mig exakt likadan. Blev tvungen att rusa iväg eller mellisen, har äntligen fått tag på en lånetelefon :)

Låter super, vi ses imorgon imorgon sötnos!



Kram

2008-06-30 @ 18:33:42
URL: http://ravissant.blogg.se/
Postat av: Catrin

Glöm inte att skriva att du missat massa hårda kramar av mig på din lista!!! ;o)

2008-07-01 @ 17:20:41
URL: http://socialcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0