Matschema

Idag bestämde jag för att starta en ny blogg, återigen. Ville ha en blogg där jag kan skriva om ALLT.

I morse var jag och tog blodprov, alltid lika obehagligt, fick verkligen svimmingskänsla flera gånger. Dessutom en söndagsmorgon kl 8 är juh aldrig någon hit.

Är galet trött, men ska försöka komma ut lite i solen, för jag ska in till stan snart och träffa lite vänner.

Har precis ätit mellis: En knäckemäcka med en skiva ost och 2 dl juice, precis enligt matschema. Just nu är dt väl mellis som funkar bäst tror jag. Frukosten funkar eftersom det är en portion gröt med äpple, men sen måste jag ha en deciliter mellanmjöl vilken inte är min stil. Satt i alla fall och snacka med en trevlig tjej på frukosten, så hon pratade bort det jobbiga lixom, även om det kanske tog 40 min så är det juh bättre. Första gången jag satt med alla andra och åt. Tror iofs att jag kommer få äta i labb nästa vecka också.

Var tvungen att väga mig, fast man inte ska, jag vet, men så himla svårt och låta bli. Höll på att leta efter vågen igår och i morse hittade jag den. Känner mig dålig för att jag gjorde det, men jag kände mig så stor och va rädd att jag skulle gått upp massa. Men efter frukost stod vågen på mindre, så det kanske är tvärtom.



Ikväll är det EM-final, funderar på att kolla lite, hade vart trevlig och dra ihop lite folk, dricka skumpa och kolla :) Men alla ska upp tidigt imorgon, även jag såklart. Finns juh lite lätta filmer annars jag kan kolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0