ångest

Vaknade med grym ångest idag också, vilket gjorde att jag bara låter sjukdomen ta över.

Det som hände igår var att dom glömt att ändra min mandometer, när jag la på grönsaker, så jag har ätit för lite. Problemet med det är att under de 5 veckorna, så har jag juh tappat i vikt och stått still, därutav mina näringsdrycker och nu ville jag ha bort näringsdrycken, men om jag tog bort dom skulle jag känna mig som ett fetto som kan gå upp på ett normalt intag. Men hursomhelst så sa dietisten att jag skulle ha kvar dom, jag blir bara förvirrad och känner mig jävligt rädd och osäker.
Som sagt så missade jag 10mellis igår eftersom jag satt och grät och hade grym ångest. Imorse hoppade jag över min näringsdryck, men det var ingen som sa något ändå så jag orkar inte bry mig heller. Efter mellis åkte jag in och träffa en av mina BÄSTA vänner, Anna<3. Så sjukt värt och jag kände en sån otrolig frihet. Vi gick till söderhallarna och åt en räksallad, vilket jag inte får göra eftersom jag åt lite räkor och lite sallad, åt inte ens upp hela, smakade lite på dressingen. Men what ever fan vilken frihet jag kände, kunna åka till stan vid den tiden har jag inte gjort på 5 månader och bara hänga Anna och gå runt och kolla i affärer.
Så hursomhelst, känner jag att fuskandet tar över, men vet ni vad, jag bryr mig inte längre, förut kunde jag i alla fall känna en stunds dåligt samvete, nu hejar jag enbart på mig själv.

Men så går det när saker går fel, jag mår skit men ändå fantastiskt, det är komplicerat!

Kommentarer
Postat av: åsa

Tja, hur står det till? Har hittat en sida, som går ut på att man värvar medlemmar, så får man sedan gratis saker. Hur enkelt som helst egentligen.

Det man behöver göra för att få tex. en ipod touch är:

Värva 17 personer som vardera har 10 poäng på sidan.

Du som medlem måste såklart oxå ha egna poäng som du får genom att göra samma saker som dina värvade ska göra.

Så värva o sen ska medlemmen bli medlem (genom sidan) i svenska spel. Då har medlemmen 10 p. Och Den räknas som värvad av dig.



Så när du värvat 17 personer på sidan OCH som gått med i svenska spel (man behöver inte spela bara för att man är medlem där, och det är gratis att va medlem.) så kan du byta in dina poäng o medlemmarna du värvat mot en ipod.

Men samlar du ihop till 7 medlemmar.. då får du 500 kr presentkort på MQ. Osv..finns massa olika saker o välja bland.

Men det är iaf aslätt att få ihop till en gratis sak. det som kan hända är att om du blir medlem i svenska spel så kan de skicka lite reklam till din mail :) Men man behöver ju inte just ta svenska spel, finns massa andra sätt att samla poäng på.



Värvar man 40 pers så kan man få en tv, men alla orkar kanske inte värva Så många hehe. Men 7 medlemmar..och få 500 kr är ju inte alls svårt..själv siktar jag på ipoden, eller ett tv spel haha.



Min länk för att värva dig är :

http://www.gratisgen.se/ref/95306

2008-11-14 @ 20:59:17
Postat av: Jack

cool blogg ;D

Händer idag då ? ;)

2008-11-14 @ 21:08:01
URL: http://fotografjack.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du verkar kämpa på bra! Keep up the good work!

2008-11-14 @ 21:51:41
URL: http://sjusadeles.blogg.se/
Postat av: AnnaP

ÅH MYS :D jag vill också dricka skumpi och inte sitta inlåst på mitt rum :'( buhu :'(



jag tycker vi ska ses snart, mycket snart =)



PUSS <3<3<3

2008-11-14 @ 22:11:24
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Nolita

Kämpa på. Du kommer att må bättre i långa loppet. Det kommer att bli bättre. Kämpa och ha tålamod. Lyssna på dina nära och behandlare när det känns tungt, lita på dom. Du kommer att klara det här, eller hur!

Jag bor i gbg så blir behandling här snart. Så e det. ta hand om dig nu. Kramar

2008-11-15 @ 02:05:33
URL: http://www.metrobloggen.se/limit
Postat av: Nikki

Sv;

Lite skit å ganska jobbigt men jag tog mig igenom de. om än att jag sköt på de en dag istället.. Men kvällen blev bra! =)



Annars är det helt okej. Mång säger att jag låter å ser gladare/iggare ut efter att ha börjat m tabletterna vilket de även känns som.. Hur e de själv? Låter halvdant å att sitta i en bubbla gör sällan något lättare.. Men ge inte upp! Vänta ut de å ta dig igenom de. Du kan!

Att ge vika, göra det som känns lättast är på kort sikt kanske det lättaste, men att behöva ta sig igenom det igen sen...



Hoppas du får en bra helg iaf! Kramar

2008-11-15 @ 21:44:19
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0