ångesten

Idag är en dålig dag, extremt mycket ångest, mer än igår. Kvävande rent utav.
Känns så fruktansvärt tragiskt och bara sitta och gråta för att allt är så skit, men vad ska man göra?
Jag undrar hur jag ska orka?
Kommer jag orka?
Jag känner mig konstant uppstressad, nervös och kanske mest av allt jävligt rädd.

Funderar på att ta en tid helg imorgon, behöver sova och träffa kompisar. Men å andra sidan kanske jag rycker upp mig imorgon, tiden får helt enkelt visa det.
Jag vill mest av allt få vara i fred med min sjuka sida, jag vill inte vara omgiven av människor dygnet runt och äta hela tiden. Det suger, speicellt idag, för idag är sådan dag jag varken vill eller tror att jag kommer bli frisk.

Jag måste rycka upp mig, men hur?



Dagens positiva/glädjeämne:
Hängde med Sofia<3 Vi gick runt på stan och jag klappade på hennes fina päls haha ;)

Kommentarer
Postat av: Katrin

Hoppas att det vänder snart för dig och du börjar må bättre. Jag mår inte heller lysande just nu, men vi ger inte upp eller hur (även om det känns frestande dagar som den här)? Kram!

2008-11-28 @ 13:42:09
Postat av: freja <3

Sötnos,jag träffade ju dig idag :D

Du kommer klara det här,jag lovar.Du är så himmla duktig ändå som kämpar även fast vissa dagar är skit och du fuskar jätte mycket.Jag hoppas att allt blir bättre snart,en miljon styrkekramar <3

2008-11-28 @ 18:24:01
URL: http://lollipopshop.blogg.se/
Postat av: Catrin

hej sötis.. jag har oxå haft ångest idag... svår kvävande ångest som fick mig ligga o gråta under täcket.. våra svaga stunder är nog endå vår styrka på något konsktigt sätt? vad tror du prinsessan?

2008-11-30 @ 01:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0