anti

Haha fantastiskt att folk gör reklam i min blogg eller skickar länkar till olika sidor. Verkligen rätt forum att marknadsföra sig själv.

Jag har ångest, det släpper inte, jag är skiträdd, allt går dåligt, eller snarare det går oki men inte alls lika bra som förut. Halvfart helt klart, med ständigt fusk. Som jag sa igår, jag klarade inte ens äta upp en räksallad, hur farligt är det egentligen? farligt, allt är för mycket,
På kvällen åt vi tacos och det gick bra, men då vet jag exakt vad det innehåller och vi har aldrig feta produkter, så nötfärsen var knappast den fetaste I guess. Sen blev det massa grönsaker.

Idag ska jag träffa Angelica och Johanna i stan, ska bli skitskönt att se dom, har inte sett dom på år och dag.
Kan jag komma i min nya elefantkropp, fyfan, hur ska jag klara det här?
Nej jag har helt klart en dålig period, finns inte en chans i världen att jag kommer ta mina näringsdrycker, jag tänker istället vänta och se hur det går med vikten, för jag är faktiskt värd att känna mig trygg.

Så kaloriintaget har väl blivit lägre, men jag är helt säker på att jag ökar i vikt ändå och då får vi se hur det blir, då lär jag slippa näringsdryckerna och så kommer jag känna mig somett fetto i några veckor men sen kommer det att släppa.

Jag vill inte ha den här jävla kroppen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas att du får en bra dag!! :) Kram

2008-11-15 @ 12:18:07
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: freja <3

Vännen du måste ta dina näringsdrycker NU.

Det kommer inte bli lättare att ta dom om du går ner i vikt,du kommer fortfarande tycka du är tjock och inte kan dricka dom pga det.

För det spelar ingen roll hur lite du väger,hjärnan kommer ändå lura dig och få dig att tro att du är tjock.Den enda vägen är upp,tro mig.

MÅNGA STYRKE KRAMAR <3

2008-11-15 @ 19:18:12
URL: http://lollipopshop.blogg.se/
Postat av: Nolita

Hej vännen. Hoppas du har haft en bra helg.

Nej du förstår jag har ju inte anorexi utan bulimi. Min vikt ligger på ett normalt bmi även om jag tycker det är för mycket=/ Så vi kommer inte jobba med viktuppgång utan regelbundna måltider, inställning till mat tror jag. Hoppas att det skall hjälpa mig lite.

Hur ser din behandling ut? Hur länge har du varit sjuk?

Kämpa på. Du är värd ett liv utan ångest, även om det känns långt borta så kommer den dagen komma såsmåningom. Kramar

2008-11-16 @ 11:09:30
URL: http://www.metrobloggen.se/limit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0